Bez względu na to czy prowadzisz małą firmę, czy rozbudowane przedsiębiorstwo zatrudniające kilkaset osób, a może kancelarię która obraca dokumentami które nie powinny trafić do niepowołanych rąk na pewno zdajesz sobie sprawę że potrzebujesz zabezpieczenia swojego mienia. Nieważne, czy będą tu kluczyki do floty samochodów, czy dokumenty księgowe lub weksle, a może gotówka warto pomyśleć o zabezpieczeniu tego wszystkiego co pada często łupem złodziei.
Odwiedzając zresztą firmy, np. działy takie jak księgowość widzisz potężne metalowe szafy. Takie szafy to właśnie sejfy gabinetowe. Doskonale chronią zawartość, ponieważ mają solidne zamki i całą konstrukcję.
Jakie sejfy gabinetowe do biura?
Jeżeli już masz wybraną wielkość sejfu to nie zapomnij o jednej najważniejszej rzeczy. Jest to odporność na włamanie określona klasą bezpieczeństwa. Odrębną sprawą jest fakt czy sejfy gabinetowe są ognioodporne czy nie.
Klasy bezpieczeństwa posiadają oznaczenia złożone z liter i cyfr lub samych rzymskich cyfr o ustalonej hierarchii. Dla przykładu nieco wyższa klasa niż S1 i S2 to klasa I i przechować w niej możesz wartościowe przedmioty, które ubezpieczysz nawet do kwoty 778000 zł.
Sejfy gabinetowe ze względu na ich wielkość i przeznaczenie
Sejfy gabinetowe możesz kupić różnej wielkości i w różny sposób montowane. Warto zaznaczyć że te najmniejsze z nich z odpornością na włamanie w klasie S2 możesz kupić już za 1100 zł netto. Niestety najtańsze z nich nie będą odporne na ogień.
Bardzo dobrym rozwiązaniem są sejfy gabinetowe z większą liczbą półek. Dla przykładu taki sejf z trzema półkami z klasą odporności na włamanie S1 możesz kupić już za kwotę 2000 zł.
Zdecydowanie najbardziej popularnymi sejfami do gabinetu są sejfy z klasą odporności na włamanie I o wadze w okolicach 200 kg. To już w zasadzie szafa pancerna idealna do twojego gabinetu. Wyposażona jest 3 lub 4 półki i doskonale sprawdzi się w każdym biurze.